Promovarea unei firme de catering în 2024 și ce rol au caserolele de unică folosință biodegradabile

Posted by

În 2024 nu putem spune că vechile metode de promovare s-au pierdut. Este încă de actualitate să fii vizibil în social media, să fii peste tot prezent în online. În viața offline sau cea reală contează foarte mult cum faci ca fiecare experiență pe care o oferi clienților să fie una mulțumitoare și despre care clientul va rămâne cu impresie bună. Se pare că la vremuri noi, vechile abordări sunt încă bune. Anume un client nemulțumit atrage după sine alți 10 care vor renunța în a te a alege.

Dacă ai o firmă de catering, cum te poți promova eficient în 2024? Iată câteva idei care includ și folosirea unor caserole unica folosinta biodegradabile. Despre ce este vorba, află în rândurile ce urmează.

Alege ambalaje de calitate, fie la livrări, fie la serviri

Fie că vorbim de porțiile de mâncare comandate și livrate la adresa, fie că vorbim despre toate ambalajele folosite pentru servire la fața locului la un eveniment, totul trebuie să fie definit de și prin calitate. Cei de la Snick Ambalaje pot fi un furnizor excelent în acest sens, fiind vorba de firmă buzoiană cu un stoc impresionant de produse. De aici vă puteți asigura cu succes tot stocul necesar de ambalaje de unică folosință, biodegradabile, pentru orice tip de mâncare. Cu alte cuvinte, fie vorba despre supe, antreuri sau meniuri complete, de accesorii sau ambalaje de depozitare, toate acestea pot fi comandate din același loc.

Logo peste tot

Una din tacticile ușor de abordat este să fie expus logo-ul pe oriunde posibil. Desigur, astfel de alegeri nu sunt făcute la întâmplare. Contează ca din brandul promovat să fie realizat un concept culinar și o cultură în care credeți cu tărie. Astfel de abordări sunt făcute cu succes de către cei care au experiență în domeniu. Cel mai probabil vi se va cere ca ambalajele, consumabilele folosite să fie imprimate cu logo.

În tiraje mici și la anumite tipuri de ambalaje, astfel de imprimari pot fi făcute și prin solicitare la furnizorul amintit mai sus și anume Snick Ambalaje. Detalii sunt în pagina oficială.

Rebranding dacă e nevoie

Dacă nu există un logo bine pus la punct, valorile companiei sunt ca și inexistente, dacă punctul central de la care ar trebui să plece întreagă strategie de promovare nu există, atunci cel mai probabil rebrandingul va fi o cale de acces.

Promovare eficientă în 2024 înseamnă de asemenea și a opta pentru servicii seo, pentru articole în presă, pentru tot ce ține un brand în fața publicului, în lumina reflectoarelor. În lumea în care căutăm tot ce e posibil online, în ideea de a ne facilita modul în care putem beneficia de anumite produse sau servicii, cine nu este online are mult de pierdut. Un astfel de concept se aplică, desigur, pentru aproape orice tip de nișă, nu doar pentru cei care fac catering.


Contact:

Aleea Industriilor, nr. 5, Buzău

comenzi@snick-ambalaje.com