Sep 14

Cum sa organizezi o petrecere perfecta

Cum sa organizezi o petrecere perfecta

Fie ca planuiesti o aniversare, una de nastere sau cea de casatorie, fie ca vrei sa organizezi o petrecere de bun venit pentru cei dragi, prieteni sau rude, tipul petrecerii este mai putin important. Ceea ce conteaza cu adevarat e ca la viitoarea petrecere toata lumea sa se simta bine, sa fie destinsa si sa aiba parte de o serie de momente absolut memorabile pentru tot restul vietii.

In pozitia de organizator de evenimente deseori am fost intrebata care este aspectul cel mai major care poate influenta buna organiza al unei petreceri. Desi stiu toate aceste lucruri mentionatee anterior, mai stiu in acelasi timp ca pentru un organizator este extrem de important ca totul sa iasa perfect prin detaliile pe care le alegi – de la decor, pana la meniu si listele de invitati.

As spune ca locul este mai putin important pentru ca de-a lungul timpului am luat parte la astel de petreceri grozave atat in restaurante, cladiri de prestigiu, cat si la birou cu colegii sau acasa la prieteni. Totul se rezuma la armonie, arbonia decorului cu restul lucrurilor si la persoanele pe care alegi sa le inviti.

Pe partea de organizare se vor gasi intotdeauna solutii. De exemplu, atunci cand vorbim despre un numar foarte mare de invitati, poti opta pentru o firma de catering care sati puna la dispozitie totul, de la alegerea meniurilor, pana la decorul salii. Ramane doar sa te ocupi de cateva detalii precum alegerea unui fotograf bun si de incredere care sa imortalizeze cele mai mici detalii, eventual o formatie sau un dj care sa-ti asigure atmosfera. Insa aceste lucruri nu fac parte dintr-o regula stricta.

Totodata, chiar daca nu ai experienta in domeniu, sunt de parere ca oricine si-ar putea organiza propriul eveniment exact asa cum trebuie, indiferent de amploarea acestuia. Este foarte important atunci cand faci acest pas sa te inarmezi cu mult calm si sa ai suficient timp la dispozitie. Nu te culca pe o ureche lasand timpul sa treaca. E foarte important sa ai o marja de timp in care sa poti corecta eeventualele erori astfel incat totul sa iasa perfect.

Meniul poate fi unul sofisticat, insa deseori e bine sa tii cont si de preferintele generalee ale invitatiilor. Printr-un meniu prea sofisticat risti sa nu fie pe placul tuturor. Cel mai usor e bineinteles sa alegi consumabile hartie care sunt absolut indispensabile oricarui eveniment, pe langa cani sau pahare, farfurii, aranjamente florale, etc. Orice fel de consumabile ai alege, clar nu vei da gres. Totusi, si ele au un rol important in estetica meselor si a decorului in ansamblu. Daca vrei sa dai dovada de mult bun gust chiar si in alegerea acestui detaliu extrem de fin, iti recomand prosoape pliate in culori neutre precum alb sau bej, care se vor potrivi cu orice tematica de petrecere. Insa, daca vrei ceva mai indraznet si pentru un decor ceva mai neutru, poti in acelasi timp sa alegi rola prosop hartie in combinatii de culoare cat mai inedite sau cu modele mai sofisticate, care sa denote eleganta.