Jul 24

Cursuri de inot in Sectorul 2 pentru copii si adulti

Cursuri de inot in Sectorul 2 pentru copii si adulti

Capitala este probabil cea mai aglomerata regiune a tarii noastre, atat orasul cat si regiunile aproapiare de acesta. Aici gasim sedii si sucursale ale companiilor importante care activeaza la noi in tara, cele mai bune oportunitati de angajare si numeroase locuri de a practica diverse activitati si de a ne recrea. Exista tot felul de facilitati si amplasamente dedicate anumitor sporturi si activitati sportive care pot fi realizate individual sau in grup, printre acestea avand un loc aparte si inotul.

Alegandu-i pe cei de la Initiereinot.com puteti participa la cursuri cursuri inot sector 2, individuale sau in grup la bazinul Alexandreea, un loc perfect pentru astfel de cursuri. Nimic nu este mai simplu si mai relaxant. Este o activitate pe care o poate face orice persoana, oricand, la orice ora a zilei si in orice perioada a anului datorita faptului ca toate bazinele folosite pentru cursuri sunt acoperite si au sisteme de incalzire pe timp de iarna.

Bazinul Alexandreea, cu o suprafata de 200 de metri patrati este foarte incapator, perfect pentru cursuri in grup pentru un numar destul de mare de persoane. Si doar o ora de inot este de ajuns pentru a ne relaxa si pentru a ne pune sangele in miscare, putem face asta chiar si dupa munca daca ne permite programul sau in weekenduri, cand putem face asta pentru mai multe ore. In functie de programul ales, pe site-ul Initiereinot.com putem vizualiza si pretul unai sedinte sau al unui pachet de sedinte.
Iata asadar cateva beneficii majore ale inotului, asupra sanatatii noastre:

In primul rand, inotul ne ajuta sa ne relaxam corpul si mintea, dupa o zi sau o perioada grea. Statu excesiv pe scaun, in masina, desfasurand activitati fizice obositoare exercita o mare presiune asupra corpului nostru dar si asupra moralului, asa ca inotul ne ajuta sa ne revenim si sa ne incarcam cu energie.

Inotul este una dintre activitatile/sportul care ne pune in miscare toate grupele de muschi dar fara a ne afecta incheieturile asa cum o fac alergatul sau ridicarile de greutati. Sunt lucrate in special abdomenul, bratele si picioarele, asta si in functie de modul in care inotam, de timpul de inot pe care il practicam.

Inotul poate fi desfasurat in orice perioada a anului, in orice interval orar, neafactandu-ne cu nimic organismul si sanatatea. In plus, inima si plamanii sunt cei care sunt cei mai solicitati, ajutand-une sa obtinem un sistem respirator puternic si sanator si o circulatie la fel.

Inotul reprezinta o buna modalitate de a scapa de greutate, alaturi de o dieta potrivita, dar nu stricta ca in cazul altor activitati. Ceea ce insemna ca putem inota si dupa ce am mancat ceva fara a intampina efecte negative. Totodata, inotul este la fel de usor si pentru o persoana slaba si pentru una obeza, comparativ cu alte activitati iar rezultatele benefice vor fi vizibile in timp.

Inotul ne scapa de stres si ne ajuta sa dormim mai bine, mai intens, mai linistiti si ne poate ajuta si incazul starilor de depresie.